کرمان؛

بازار کارکرمان برای مددجویان امداد آغوش باز کرد

با برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به زودی 46 نفر از این افراد در شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم مشغول به کار می شوند.

بازار کرمان برای مددجویان امداد آغوش باز کردبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در بازدید از کارگاه های آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان که با حضور مدیر کل اداره فنی و حرفه ای و جمعی دیگر از مسئولان امداد و فنی و حرفه ای استان برگزار شد،  گفت: فرا گیری آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال به کار فرصت مغتنمی است که نصیب هر کسی نمی شود .

یحیی صادقی افزود: روش اشتغال به کار مدد جویان کمیته امداد استان کرمان در شرکت قوا محرکه ارگ بم روشی است که در هیچ استانی دیگری اجرا نشده است و خیلی از کارآفرینان برتر کشور از جایی مثل شما شروع کردند و این فرصت مغتنمی است که نصیب هر کسی نمی شود.

جهانگیری مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمان نیز در این بازدید گفت: کم تر نهاد انقلابی و دستگاه دولتی مانند امداد برای قشر زیر پوشش خود دل می سوزاند و مددکاران امداد افرادی دلسوز و پر تلاش هستند که فرد از آنان روحیه می گیرد.

وی با اشاره به این که دلیل بسیاری از مشکلات جامعه مربوط به عدم مهارت است ، خاطر نشان کرد: همه ی ادارات مانند کمیته امداد نسبت به ارائه آموزش هاس فنی حرفه ای به مددجویان خود اقدام می کردند قسمت زیادی از مشکلات جامعه حل می شد .

گفتنی است: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل کمیته امداد استان، اداره کل فنی و حرفه ای و شرکت قوام حرکه ارگ جدید بم تاکنون و طی سه مرحله 75 نفر از فرزندان مددجویان کمیته امد اد استان پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای در کارخانه قوا محرکه ارگ بم مشغول به کار شدند و به زودی نیز 46 نفر از این افراد پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای جذب این شرکت خواهند شد.

لازم به ذکر است: بر اساس انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد، 300 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای جذب شرکت قوا محرکه ارگ بم شوند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار