حضور 6 کاپیتان لیگ برتری در پیکان؛

یک تیم لیگ برتری ،نیم جین کاپیتان،یک انتخاب!

حضور 6 کاپیتان با سابقه لیگ برتری در تیم پیکان تهران این سوال را مطرح می کند که کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی پیکان در لیگ شانزدهم را می بندد؟

یک تیم لیگ برتری ،نیم جین کاپیتان،یک انتخاب!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به حضور6 بازیکن که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی در لیگ برتر را دارند، در تیم فوتبال پیکان تهران ، باید دید تا امپراطور کاپیتان های  پیکان چه کسی می شود؟

تیم پیکان بازیکنان باتجربه بسیاری این فصل همچون عبدی، برهانی، حمودی، صادقی، ابراهیمی، احمدی  را جذب کرده است ، که همگی آنان در گذشته  سابقه بستن بازوبند کاپیتانی  در لیگ برتر  را در کارنامه خود  دارند.

آرش برهانی (استقلال تهران) بهادر عبدی (پرسپولیس وراه آهن)رحمان احمدی(سپاهان اصفهان)امیر حسین صادقی(استقلال تهران)ابولفضل ابراهیمی(صبای قم) علی حمودی (تراکتورسازی تبریز) و صادق بارانی (کاپیتان پیکان) شاید یکی از دغه دغه های فکری  مجید جلالی در لیگ شانزدهم  انتخاب یک کاپیتان از میان این7کاپیتان باشد .

 موضوع  کاپیتانی خودرو سوران در بازی تدارکاتی پیکان مقابل تراکتور سازی کاملا به چشم آمد ، بطوریکه آرش برهانی بدون بستن بازوبند کاپیتانی مراسم ابتدایی بازی را انجام داد و حتی بعد از تعویض برهانی در نیمه دوم بازی هیچ کدام از بازیکنان حاضر در میدان بازوبند کاپیتانی را نبستند.

حال باید تا شروع لیگ برتر صبر کنیم که سرانجام کدام  بازیکن کاپیتان ، کاپیتانی  های پیکان خواهد شد و بعنوان نفر اول وارد زمین می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار