کرمانشاه؛

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مهمترین اولویت های استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: مهمترین اولویت کار در استان ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی گفت: در استان از انجام هرگونه کار و فعالیت که زمینه اشتغال در استان را فراهم کند، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی همچنین به وجود پتانسیل های مختلف برای کشت و توسعه محصولات گلخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه بهترین استان برای توسعه بخش کشاورزی است

  رضا رحیمی گفت: با توجه به مناطق گرمسیری استان، این استان دارای مزیت بسیار خوبی برای توسعه محصولات گلخانه ای است و آب، هوا وخاک مناسب از جمله این مزیت‌هاست که در کمتر استانی این مزیت‌ها وجود دارد.

وی افزود: سالجاری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، آماده هرگونه همکاری با بنیاد برکت برای توسعه استان و اقدام و عمل هستیم و خوشبختانه با همکاری و هماهنگی خوب و مناسبی که با مسئولین بنیاد برکت داریم بدون تردید در این راستا اقدامات موثری صورت خواهد گرفت که منجر به پویایی و تحول استان در بخش های مختلف خواهد شد.

رحیمی افزود: انتظار داریم تا دو هفته آینده بررسی های لازم برای مکان یابی جهت اجرای طرح توسعه گلخانه ای در مناطق گرمسیری و اجرای طرح های گاوداری مدرن در مناطق سردسیری صورت گیرد و دیگر طرح‌ها نیز با جدیت مورد پیگیری قرار گیرند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.