دختر و پسرجوان با سیم کارت های سوخته پول در می آوردند+عکس متهمان

جوان ۳۳ ساله ای که با همدستی خانمی جوان اقدام به ۱۵ فقره کلاهبردای در مشهد کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرد جوانی به نام مرتضی با تنظیم دادخواستی مدعی شد فردی در تماس با او اظهارداشته سیم کارت تلفن همراه با اعداد مشابه سیم کارت اصلی اش دارد و به قیمت ۷۵ هزار تومان می تواند ان را واگذار کند.

دختر و پسرجوان با سیم کارت های سوخته پول در می آوردند+عکس متهماندختر و پسرجوان با سیم کارت های سوخته پول در می آوردند+عکس متهمان

مرتضی ادامه داد: من برای خرید سیم کارت اعلام امادگی کردم و در قبال پرداخت مبلغ مورد نظر، سیم کارت را از طریق پیک موتوری دریافت کردم. اما هنگامی که میخواستم آن را فعال کنم دریافتم سیم کارت مسدود است.

شناسایی و دستگیری کلاهبرداران سیم کارتی


رییس پلیس مشهد در این باره به رکنا گفت: با گزارش کلاهبرداری صورت گرفته ماموران کلانتری ۴۱رسالت مشهد تحقیقات خود را با توجه به سرنخ های موجود اغاز و متهمان پرونده که زن و مردی جوان بودند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: پلیس پسر ۳۳ساله و همدستش که خانمی ۳۱ساله است را در اقدام غافلگیرانه خود دستگیر کرد.

پسر جوان و همدستش در اعتراف های اولیه اظهار داشتند در یک نمایندگی فروش سیم کارت های تلفن همراه کار می کرده و با اطلاع از سیم کارت های سوخته ومسدود شده مرتکب این اقدام مجرمانه شده ایم.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: متهمان تاکنون به ۱۵ فقره کلاهبرداری با این شیوه در یک ماه گذشته اعتراف کرده اند و تحقیقات از انان ادامه دارد.

منبع:رکنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.