اصفهان؛

راهپیمایی بانوان آران و بیدگلی مدافع حریم خانواده همزمان با روز ملی حجاب

همزمان با روز ملی حجاب وعفاف راهپیمایی بانوان مدافع حریم خانواده در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته حجاب و عفاف شهرستان آران و بیدگل، در جمع اصحاب رسانه گفت: این راهپیمایی ساعت 18 عصر روز دوشنبه 21 تیرماه  در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) و امامزاده هادی(ع) آران و بیدگل برگزار می‌شود.
مرتضی فرمانیان افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ونهادینه سازی استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر از نسل سوم انقلاب وحافظ حجاب انجام می شود.
دبیر کمیته حجاب و عفاف شهرستان آران وبیدگل، حضور مطالبه‌گرانه بانوان در زمینه ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه را با این راهپیمایی تاکیدکرد و گفت: صدور بیانیه، سخنرانی و امضای طومار عفاف و حجاب از جمله برنامه های راهپیمایی است.
فرمانیان، با تاکید بر اهمیت مساله حجاب، در جامعه وعواقب بی حجابی وبی عفتی گفت:اسلام دین فضیلت محور و برعکس فرهنگ غرب که فردگراست، زندگی اجتماعی را ترویج می دهد، لذا در این سبک زندگی اسلامی، جایگاه زنان همانند مردان به خوبی تبیین و تعریف شده و در میان آنها حجاب مصونیتی در برابر گوهر وجودی و اصالت بانوان تلقی می‌شود.
وی،برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب را در یکی از مراکز مذهبی آران و بیدگل به مناسبت این هفته یادآورشد و گفت: حجاب در کشورهای غربی، تاثیرات گرفته شده از موضوعات حجاب، تصاویر زنان در عرصه جنگ تحمیلی و پشت جبهه، بی حجابی و تاثیرات آن در جامعه و اهداف دشمن تعدادی از موضوعات غرفه های این نمایشگاه است.
به گفته وی،مباحث فرقه های نوظهور وعرفان های کاذب، تهاجم فرهنگی دشمن در مقابل حجاب از قبیل ماهواره، فضای مجازی، تولیدات حجاب با قیمت مناسب، مشاوره در امر حجاب، آموزش حجاب به کودکان و برگزاری مسابقه در زمینه حجاب از دیگر موضوعات این نمایشگاه است.
فرمانیان خاطر نشان کرد: دیدار اعضای ستاد عفاف و حجاب آران و بیدگل با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در این شهرستان از دیگر برنامه های ستاد در این هفته است.
شایان ذکر است: ۲۱ تیرماه به مناسبت واقعه خونین مسجد گوهرشاد و حمله رژیم منفور رضاخان به معترضان کشف حجاب، روز ملی عفاف وحجاب نامگذاری شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.