ساری ،

اعلام برنامه های دومین جشنواره فرهنگی هنری " تی تی "

برنامه های دومین جشنواره فرهنگی هنری "تی تی " اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت : دومین جشنواره فرهنگی هنری به میزبانی آمل از 28 تیرماه امسال آغاز و تا ششم مرداد ماه به مدت ده روز ادامه دارد.

محمدی با اعلام اینکه در بخش نمایش تئاتر پنج اثر حضور می‌یابند، افزود : این آثار با نام‌های "ژاندراک در آتش" از مجید شعاعی، "زنی که هر روز ساعت شش می‌آمد" از شایان رسولی، "روی زمین" از آیدین حق پناه و محمدجواد ایزدی، "آژیر چهارگوش" از شعبان علیجان پور، "همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری" از مرتضی صادقیان است که از بیست و هشتم تا اول مرداد ماه سال‌جاری از ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی و هنری ولی عصر(عج) به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل ادامه داد: در بخش موسیقی نیز 16 موسسه موسیقی در سه گروه شرکت می‌کنند که اجرای این گروه‌ها از سوم مرداد ماه آغاز و تا پنجم مرداد از ساعت 20 در محوطه هتل شهرداری آمل ادامه دارد.

وی افزود: امسال در این جشنواره موسیقی کودکان نیز برنامه‌ریزی شده که از سوی یکی از آموزشگاه‌های هنری آمل به اجرا در می‌آید.

محمدی با اشاره به بخش همایش شعر و ادب و داستان برگزاری آن را از تاریخ بیست و هشتم تیر تا سی و یکم، ساعت 17 تا 20 عصر در سالن اجتماعات مجمتع فرهنگی ولی عصر(عج) بیان کرد و گفت: نمایشگاه عکس نیز با انتخاب عکس‌های برتر و منتخب عکاسان این شهرستان طی 10 روز از برگزاری جشنواره از ساعت 16 تا 20 عصر در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) آمل به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی آمل با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز به عنوان آخرین بخش جشنواره با دو محوریت برپایی نمایشگاه و برگزاری نشست‌های هنری با موضوعات مرتبط با هنرهای تجسمی اجرا می‌شود

وی گفت : در برپایی نمایشگاه آثار منتخب استاد مرحوم سیروس زابلی هر روزه از ساعت 16 الی 20 در نگارخانه زر این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

محمد محمدی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره ساعت 16 در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی آمل بوده که در این مراسم آثار برتر جشنواره معرفی و تجلیل می‌شود.

تی تی یک واژه مازندرانی بوده که به شکوفه درخت یا گل معنی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.