دعوت مصطفی نظری به تیم منتخب جهان؛

رونالدو، فالکائو، فیگو و سالگادو ستارگان حاضر در منتخب جهان

مصطفی نظری دروازه بان با تجربه تاسیسات دریایی به تورنمنتی دعوت شد که بازیکنانی چون فیگو، سالگادو، رونالدو و فالکائو حضور دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کمپانی‌ای در هند برای افتتاح لیگ تازه تأسیس این کشور قصد دارد بهترین بازیکنان فوتسال و فوتبال را دور هم جمع کند تا در مراسم افتتاحیه این لیگ تورنمنتی با حضور این بزرگان برگزار شود. قرار است این مسئله در چند مرحله انجام شود.

حسین طیبی و مصطفی نظری بازیکنان نامدار تاسیسات و تیم ملی دریایی هستند که مورد توجه این کمپانی قرار گرفته اند، اما به علت اینکه این دو بازیکن باید در جام باشگاه‌های آسیا تأسیسات را همراهی کند نمی‌تواند در مرحله اول این افتتاحیه شرکت کند. احتمالاً مرحله دوم این مراسم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که هنوز مشخص نیست مسؤولان تأسیسات با رفتن دو بازیکن خود موافقت خواهند کرد یا خیر؛ چراکه قطعاً حضور او در این مسابقات حداقل غیبت یک هفته‌ای آن ها را در پی خواهد داشت و این موضوع هم هم‌زمان با اواخر لیگ است.

از بازیکنان دیگری که برای حضور در این مراسم دعوت شده است می‌توان به نام‌های بزرگی چون فالکائو، میگلین، روملو و تیاگو در فوتسال اشاره کرد. همچنین رونالدو، سالگادو، فیگو، دکو و پل اسکولز از جمله بازیکنان فوتبالی هستند که قرار است در این تورنمنت حاضر شوند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار