گرگان؛

آغاز اردوی دانش آموزی رهروان ولایت در گلستان

دانش آموزان گلستانی به اردوی رهروان ولایت(بنیاد علوی)اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان،کارشناس مسئول اردوها وکانون های آموزش وپرورش گلستان  گفت: 111دانش آموز پسر از شهرستان های گرگان،آزاد شهر و کردکوی به همراه  3سرپرست و 6مربی به این اردو اعزام شدند.

ابوطالب مهری افزود : این طرح در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کم برخوردار شهری وروستایی استان با همکاری مشترک معاونت پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش وبنیاد علوی وابسته به کمیته امداد انقلاب اسلامی در محل مجموعه فرهنگی وورزشی امام خمینی (ره)لواسان تهران اجرا می شود.

وی ادامه داد:  در اردوی بنیاد علوی همه اقوام از استان های مختلف کشور حضور دارند، لذا تمرین مسوولیت پذیری در اجرای اردوهای دوستانه، شادابی و نشاط در دانش آموزان و آشنایی با نحوه زندگی هوشمندانه اجتماعی از اهداف برگزاری این اردو بیان شده است.

وی گفت: دانش آموزان اعزامی طی یک هفته اقامت در اردوگاه از برنامه های فرهنگی وتربیتی وآموزشی ومهارتی استفاده می کنند واز جماران، حرم مطهر امام خمینی(ره)، موزه دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی افزود: تمام هزینه های اردوی فرهنگی، هنری و ورزشی بنیاد علوی از سوی این بنیاد تقبل شده است و دانش آموزان  مهمان افتخاری بنیاد علوی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان خواهند بود.

مهری گفت: تابستان امسال در مجموع 481 دانش آموز از استان گلستان به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.