لوریس: موفقیت در یورو تسلی بخش دردهای فرانسوی ها است

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه معتقد است راه یابی این تیم به فینال یورو ۲۰۱۶ ضمن ایجاد اتحاد بین فرانسوی ها مسکنی بر درد و رنج های اخیر آنها است .

لوریس: موفقیت در یورو تسلی بخش  دردهای فرانسوی ها استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورز باشگاه خبرنگاران جوان هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه در آستانه فینال یکشنبه شب رقابت‌های یورو 2016، جام‌ملت‌های اروپا را عامل اتحاد مردم کشورش دانست و راهیابی فرانسه به فینال را تسلی بخش رنج های اخیر مردم این توصیف کرد. 

فرانسه ماه نوامبر صحنه حملات تروریستی بود که طی آن 30 نفر کشته شدند و اخیرا هم این کشور در اعتراض به قانون جدید کار صحنه اعتصاب ها و درگیری ها بوده است. اما لوریس موفقیت فرانسه در یورو را تسکینی بر این مصائب دانست.

او گفت:  ما امسال روزهای سخت و تراژیکی  داشتیم اما حالا  از اینکه حمایت  مردم فرانسه را پشت سر خودمان داریم، احساس غرور می کنیم.  بازیکنان و مردم فرانسه در شادی رسیدن به فینال یورو 2016 سهیم هستند. این امر به ما توان دو چندان می دهد.هنوز یک گام دیگر باقی مانده تا رقابت ها را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. مردم فرانسه واقعا نیاز داشتند از طریق این رقابت ها، مشکلات خود را فراموش کنند. ورزش توان ویژه‌ای برای متحد کردن مردم دارد. ما در حال حاضر عینیت این جمله را حس می‌کنیم.اما هنوز سخت ترین گام ما باقی مانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.