ساری،

بازگشت از قیامت

کتاب " بازگشت ازقیامت " بزودی به چاپ دوم می رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، کتاب " بازگشت ازقیامت " نوشته ارسلان رسولی ( الف – خورگام ) که با استقبال بسیاری از خوانندگان روبرو شده است بزودی چاپ دوم آن به بازار نشر می رسد.

نویسنده کتاب " بازگشت ازقیامت " درخصوص گرایش به اینگونه داستان های مذهبی گفت: از زمان کودکی بطور اتفاقی با قبر ودفن یکی از بستگان آشنا شدم وترس ازمرگ سؤال های زیادی را در ذهن من به وجود آورد به اینکه چرا به دنیا می آئیم وچرا باید تسلیم مرگ شد ! و مهمتر اینکه چرا زمان مرگ مشخص نیست وچراهایی که مرا چند دهه درگیر خود کرده است.

رسولی درادامه افزود: داستان این کتاب رمان است که راوی، رندگی مردم در دنیا، برزخ و حقیقت روز قیامت را متفاوت تر از دیگر کتاب های داستانی و با تلفیقی از زندگی روز وسنتی مردمان درقالب های اجتماعی، سیاسی می شود.

وی با گلایه ازعدم توجه مسؤلان فرهنگی وصنف انتشارات به فرهنگ کتابخوانی افزود: متأسفانه دیدگاه ناشران و انتشارات دیدگاه بازار کسب وکار شده است به گونه ای که نویسنده کتاب می نویسد به ناشر می دهد و ناشر برای چاپ کتاب نویسنده نرخ تعیین می کند. نویسنده نیز یا پولی برای چاب کتابش پس انداز کرده است وبا مجبور می شود از جایی وام دست وپا کند با اینکه می داند هزینه چاپ کتاب برنمی گردد.

سقوط 57 ، دانش آموز تنبل، قصه های عمو، مناجات بی بی و بازگشت ازقیامت از آثار منتشر شده این نویسنده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار