محمودزاده: جوان گرایی، دلیل ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی است

مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول گفت: مهم ترین دلیل تداوم قانون ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول، جوان گرایی است.

محمودزاده: جوان گرایی، دلیل ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی استفریبرز محمودزاده در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان اظهار کرد: مانند سال گذشته حضور بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان ممنوع است و دلیل آن هم بها دادن به بازیکنان جوان است.

وی افزود: تعداد تیم های حاضر در لیگ دسته اول نسبت به 4 سال گذشته 10 تیم کاهش یافته و همین دلیل سبب شده تا 400 بازیکن جوان فوتبال کشورمان در خارج از فوتبال سپری کنند و اگر جواز حضور بازیکنان خارجی هم صادر شود دیگر در فوتبال کشورمان جوانگرایی صورت نمی گیرد.

محمودزاده درباره اعتراض باشگاه ها به این قانون بیان کرد: تا به حال هیچ اعتراضی از سوی باشگاه ها به سازمان لیگ نرسیده و این قانون نیز به سود باشگاه ها است زیرا می تواند از لحاظ مالی کمک بسیاری به باشگاه ها کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با این قانون به فوتبال کشورمان و همچنین تیم های لیگ دسته یک کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار