ایلام؛

1400مشترک آب غیرمجاز روستایی در ایلام شناسایی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام از شناسایی یک هزار و 400 مشترک روستایی آب غیر مجاز در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالله تیموری با اشاره به وجود انشعابات غیر مجاز در برخی از خانه های روستایی استان اعلام کرد: فصل تابستان بخشی از آب شرب روستاهای استان بصورت غیر مجاز برای آبیاری باغ ها، مزارع و احشام استفاده می شود.
تیموری با بیان اینکه استفاده از آب آشامیدنی بهداشتی برای مصارف کشاورزی کار نامناسبی است، اضافه کرد: این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 400 انشعاب غیرمجاز را در سطح روستاهای استان شناسایی کرده که بخشی از آنها را مجاز و بخشی دیگر را قطع و مابقی را نیز به محاکم قضایی معرفی کرده است.
وی اجرای پروژه ‌های اقتصاد مقاومتی را جزو اهداف اصلی این شرکت دانست و افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی باید 2 میلیون و 100 هزار نفر در قالب 2 هزار روستا زیر پوشش قرار بگیرند که سهم استان ایلام در این خصوص 22 روستا است که این شرکت تلاش می کند این تعداد را تا 47 روستا افزایش دهد.
تیموری به طلب 60 میلیارد ریالی شرکت آبفار ایلام از مردم اشاره کرد وگفت: میانگین نرخ آب بهایی که در یک دوره برای مشترکان روستایی در نظر گرفته می شود، کمتر از20 هزار ریال است که با این حال برای دریافت این مبالغ ناچیز مشکل داریم.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.