کرمان؛

رفع تصرف 33 هکتار از اراضی دولتی

حدود 33 هکتار ازاراضی ملی شهرستان فاریاب پس از صدور حکم، رفع تصرف و به دولت باز گردانده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهدی اکبری رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی قبل از تشکیل پروندها در دادگاه اقدام به جلوگیری از تصرف افراد می کنند تا هزینه ای نه تنها بر دستگاه قضایی بلکه بر منابع طبیعی و ادارات مرتبط تحمیل نشود.

وی ادامه داد: حدود یک سال از افتتاح دادگاه عمومی این شهرستان می گذرد که دراین مدت اقدامات خوبی در راستای تقویت امنیت و تسریع و تصریح در رسیدگی قضایی به امورات مردم صورت پذیرفته است.

دادرس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب اظهارداشت: حدود دوهزار پرونده تاکنون دراین دادگاه تشکیل شده که بیش از هزار و 809 پرونده منجر به صدور رای شده است.

وی افزود: درابتدای فعالیت خود در فاریاب اقدام به جمع آوری سلاحهای غیرمجاز و همچنین جلوگیری از تیراندازی در مراسم های عروسی که بعضاً تلفات انسانی در چنین شادیهایی را به دنبال داشته را نمودیم که الحمدالله اکنون در فاریاب شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم.

وی گفت: امسال طبق اظهار نظر مسئولان امنیتی، فاریاب رتبه دوم رادر منطقه جنوب استان کرمان کسب کرده است.

دادرس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب اظهار کرد: حضور مستمر مقام قضایی و بازدیدهای سرزده از مراجع انتظامی و نظارت بررفتار مرتبطین با حوزه امنیت می تواند موجب ارتقا سطح امنیتی در هر منطقه باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.