پیشنهاد آخرهفته فرهنگی:

جذب مخاطبان با رنگ های گرم/ هیولای دوست داشتنی در خانه پر رمز و راز

پیشنهاد آخر این هفته از معرفی گالری نقاشی و کتاب پررمز و راز با داستان عجیب و غریبش می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.

تئاتر آخر هفته: 

اگر کتاب «بیشعوری را ورق زده باشید و جملاتی از آن خوانده باشید، به طور حتم در ذهنتان آن ها را تصور کرده اید. اما وقتی  فرصتی پیش می آید تا آن را ببینید، برایتان جذاب‌تر می شود. اجرای نمایش «بیشعوری» به کارگردانی علی حسینی این عمل را جامه عمل پوشانیده و مخاطبان می توانند به تماشای آن بروند. نمایشی که اقتباسی از کتاب «بیشعوری» را در دل خود جای داده و هرشب در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می رود.


سینمایی آخر هفته:

به تازگی یک فیلم با درام اجتماعی به شکلی شیرین روی پرده های سینما ظاهر شده و امیر پروین حسینی بلافاصله بعد از فیلم «من سالوادور نیستم»  اثر جدیدی را برای مخاطبانش ارائه داد. فیلم سینمایی «زاپاس».

در این فیلم بازیگرانی چون: امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری به ایفای نقش می پردازند.


کتاب آخر هفته:
 
«اين هيولا تو را دوست دارد» يک رمانِ غافلگيرکننده است. ليلی مجيدی نويسنده‌ی جوان اين رمان از زنی نوشته که در خانه‌ای کوچک دچارِ ماجراهايی بزرگ می‌شود. زنی که تنهايش گذاشته‌اند و حالا او می‌خواهد در لابه‌لای روزمر‌گی‌اش اميدی برای زند‌گی بيابد. ليلی مجيدی داستانِ يک زنِ تنهاگذاشته‌شده را نوشته که می‌خواهد سرنوشتش را عوض کند. او نه مظلوم است، نه قهرمان، فقط دنيا با او خوب تا نکرده است. او بايد خانه‌ای از آنِ خود داشته ‌باشد، اتاقی از آنِ خويش و وقتی باران می‌بارد تازه فاجعه آغاز می‌شود…

اگر می خواهید به ماجرای این خانه پررمز و راز بروید بهتر است این کتاب را هرچه زودتر خریداری کرده و آن را مطالعه کنید.


گالری آخر هفته:

رنگ هایی که روی بوم نقاشی خود نمایی می کند و هرکدام حرفی برای گفتن دارد، این بار مهمان گالري اعتماد دو شده است و آثارش را در معرض دید مخاطبانش گذاشته است. نمایشگاه پیدا و پنهان با استفاده از رنگ های گرم دل بازدیدکنندگانش را گرم می کند. پس هر هفته فرصت خوبی است برای دیدن از آثار گرم.


آخر هفته کجا بریم؟

تنگه واشی در 17 کیلومتری شهر فیروز کوه قرار دارد. در حرکت از سمت تهران به دماوند 17 کیلومتر بعد از فیروزکوه ، خروجی به سمت چپ هست که به سوی تنگه واشی حرکت می کند.

تنگه واشی در فصل تابستان میزبان بسیاری از گردشگران است. آبشاری در آنجاست. در نزدیکی این آبشار هم رستوران و تفرجگاه کوچکی قرار دارد. همه ساله تور های یک روزه بسیاری به سمت تنگه واشی حرکت می کنند و به دلیل طبیعت خاص آن از طرفداران زیادی بر خوردار است.
 
فرصت را از دست ندهید و تا دیر نشده وسایلتان را جمع کنید و سری به این مکان تفریحی بزنید.



گزارش از: نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.