کرمانشاه؛

از هر گونه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف استقبال می کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : از هر گونه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف استقبال می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی  گفت: جذب و حفظ سرمایه گذار از اولویت های مدیریت ارشد استان است و از هر گونه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف استقبال می کنیم و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

 وی افزود: موقعیت مرزی، آب کافی  و وجود بازارچه ها و مبادی ورودی مرزی و همسایگی با دو بخش کردنشین و عرب نشین عراق، ظرفیت بالای فرودگاهی  و نیز دارا بودن منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین امتیازات ویژه ای است که این استان از آن برخوردار است .

وی گفت: در زمینه ظرفیت پزشکی این ادعا را داریم که هیچ استانی موقعیت منحصر به فرد استان کرمانشاه را ندارد، زیرا نیازهای پزشکی استان های همجوار مانند کردستان، ایلام و لرستان و نیز دو بخش اقلیم کردستان و بخش عرب نشین عراق را از مبادی ورودی پرویزخان، خسروی، تیله کو و شوشمی  تامین می کند و سرمایه گذاری در این زمینه کاملا توجیه پذیر و سودآور است.

معاون اقتصادی استانداری گفت: در زمینه های مختلفی از جمله احداث واحد سنگ بری با توجه به کیفیت معادن سنگ این استان، احداث کارخانه قند در یکی از مناطق روانسر، ماهیدشت و سرپل زهاب،احداث یک کارخانه تولید رب گوجه فرنگی، سرمایه گذاری در بخش نفت و پتروشیمی، سرمایه گذاری در بخش مونوریل، گردشگری، کشاورزی، تولید گلخانه ای و...ظرفیت های سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.