ارومیبه؛

پیام تبریك مدیر كل انتقال خون آذربایجان غربی به مناسبت عید سعید

چه نتيجه اي زيباتر از اينكه غنچه هاي فطرت انسان در سپيده عيد فطر، شكوفا شود و جان انسان در فضاي معطرش به پرواز درآيد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیر كل انتقال خون آذربایجان غربی فرارسیده عید سعید فطر را تبریک گفت.

همکاران گرامی و اهداکنندگان عزیز خون

عيد فطر زمان جشن گرفتن نتيجه يك ماه روز داري خالصانه و عبادت عارفانه پروردگار جهانيان است و چه نتيجه اي زيباتر از اينكه غنچه هاي فطرت انسان در سپيده عيد فطر، شكوفا شود و جان انسان در فضاي معطرش به پرواز درآيد.

امید که در پرتو الطاف بی بدیل باریتعالی، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در ماه مبارک رمضان؛ فرصتی فراهم آمده باشد تا روح و جان خود را در آسمان معنویت صیقل داده و به ارزش های والای انسانیت نزدیک تر شویم و ره توشه ای بی انتها را در جهت خدمت خالصانه به خلق خدا به ارمغان بریم.

لذا با احترام اینجانب ضمن ابراز قدردانی به پاس زحمات صادقانه همکاران محترم در طی این ماه وكليه اهداکنندگان عزیز، ياوران و خيرين خون سالم که با همدلي و همراهي كم نظير خود در طولانی ترین و گرم ترین روزهای سال بالاخص شبهای قدر، تلاش براي نجات زندگي بيماران و مصدومين را بزرگترين آرمان خويش ساخته و ما را در راستای خدمت به خلق خدا یاری کرده اند، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول ماه شوال و عید سعید فطر، عید رستگاری مؤمنان و عید فضیلت را خدمت شما عزیزان، تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت و موفقیتتان را از درگاه خداوند متعال و سبحان خواستارم.

دکتر مجتبی قهرمان رضاییه- مدیرکل انتقال خون استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/س

برچسب ها: انتقال خوان ، عید ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.