ساری،

نه به اعتیاد

برنامه پیشگیرانه نه به اعتیاد در شعب جمعیت هلال احمرمازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان مازندران هدف از اجرای این طرح را سالم سازی جامعه از ناهنجاری های ناشی از اعتیاد، بیان کرد و گفت: فرهنگ سازی و بهره مندی از ظرفیت جوانان و برنامه ریزی برای اجرایی نمودن فعالیت های پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان از اهداف اصلی این طرح بوده که در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های آشنایی با مضرات مواد مخدر و راههای پیشگیری از اعتیاد در سطح شعب استان اجرایی شد. ا

لیلی احمدی با اشاره به لزوم آگاهی اقشار جامعه نسبت به مضرات مواد مخدر گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر اساس استراتژی ٢٠٢٠ فدراسیون بین المللی صلیب سرخ مبنی بر ممکن ساختن زندگی سالم ، طرح سراسری نه به اعتیاد برگزار کرد.

وی گفت: این آموزش ها علاوه بر کانون های دانشجویی، آزاد و روستایی جهت کانون های دانش آموزی نیز برگزار و درسطح اعضای کانون غنچه های هلال به صورت ایستگاه نقاشی اجرا شد. معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران افزود: برپایی ایستگاه سلامت و توزیع بروشور و همچنین برپایی و حضور در نمایشگاه ویژه مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان ، و امضای طومار نه به اعتیاد از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.