اردبیل؛

فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد راکد در اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد راکد در استان اردبیل برای توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی فعال می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شفیع شفیعی در حاشیه افتتاح طرح مطالعه جاوید در اردبیل اظهار داشت:‌ در حال حاضر 303 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل راه‌اندازی شده است که از این تعداد 170 مورد فعالیت چشم‌گیری دارند و بقیه راکد و نیمه‌فعال هستند.

وی گفت: در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه 133 سازمان راکد و نیمه‌فعال استان را فعال کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های این سازمان‌های مردمی برای توسعه و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم که نیاز است دستگاه‌های اجرایی حمایت همه‌جانبه‌ای از این سازمان‌ها داشته باشند.

شفیعی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در اردبیل افزود: در این نمایشگاه بیش از 72 سازمان مردم نهاد محصولات و آثار خود را به عرصه نمایش گذاشته‌اند که این امر دستاورد بسیار خوبی برای استان اردبیل در این عرصه داشته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 15 پیشنهاد فعالیت و راه‌اندازی سازمان مردم‌نهاد برای فعالیت در عرصه‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی به امور اجتماعی استانداری ارائه شده که انتظار می‌رود با بررسی وضعیت این پیشنهاددهندگان 15 انجمن مردمی در آینده نزدیک در اردبیل راه‌اندازی شود که می‌تواند نقش مهمی در مشارکت همه‌جانبه مردم برای پیشبرد اهداف اجتماعی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، سازمان ، مردم ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.