خانه تکانی زردپوشان اصفهانی

زردپوشان اصفهانی یک خانه تکانی اساسی برای حضور مقتدرانه در لیگ شانزدهم زیر نظر ویسی انجام دادند.

خانه تکانی زردپوشان اصفهانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال سپاهان با آن همه قهرمانی در ادوار لیگ برتر به یکباره دستخوش تغییرات شد و از اواسط لیگ پانزدهم با تغییرات متعدد حتی به منطقه خطر و سقوط هم نزدیک شد اما مدیران این باشگاه متمول مقدمات ورود گوارد پولای وطنی را به تیم سپاهان باز کردند، تا به قول ویسی، انقلابی اساسی در پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در لیگ برتر برپا کند. 

ویسی در نقل قولی خطاب به مدیران و هواداران تیفوسی این باشگاه گفت: هرچند با تیم استقلال صنعتی خوزستان همراه با جوانان بومی خوزستانی برای اولین بار طعم لذیذ قهرمانی را در لیگ برتر چشیدم اما برای سر و سامان دادن به تیم سابقم (سپاهان) با خانه تکانی اساسی کارم را آغاز خواهم کرد. امیدوارم هواداران پرشور و بی‌شمار تیم سپاهان با درک متقابل همه مسائل کمک کنند تا طوفان زرد آسیا به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

به هر حال خط مشی سرمربی جدید زرد جامگان سبب شد تا ویسی دست به خانه تکانی اساسی در این تیم بزند عب گوادیولا برای رونمایی از سپاهان و انقلابی تازه در تیمش ورود این بازیکنان را فراهم کرد. 

مهرداد محمدی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، طالب ریکانی، محمود قائدرحمتی، عماد میرجوان، فرید بهزادکریمی، سیدینهو، دنیل نوروزی، پدرو هنریکه، اولیویرا، علی هیلچی، لی‌اولیویرا  و عماد میرجوان بازیکنانی هستند که فصل آینده با پیراهن زردپوشان اصفهانی به زمین مسابقه می‌روند.

در آن طرف، ویسی عذر بازیکنانی نظیر رحمان احمدی، شهاب گردان، هادی عقلی، لئوناردو پادوانی، شیمپا، عبداله کرمی، فوزیل موسی‌اف، محمدرضا خلعتبری و حبیب گردانی را خواست.

این بازیکنان با توجه به اتمام قراردادشان با سپاهانی‌ها، با تیم‌های دیگر قرارداد منعقد کردند. 

همچنین برخی از بازیکنانی که قرارداد با سپاهان داشتند اما در لیست فروش قرار گرفتند بر این موضوع صحه گذاشتند که تا ریال آخر رقم قراردادشان را می‌خواهند.

البته در کانال خروجی ویسی می‌توان به نام‌هایی همچون حسین یابی و محمدعلی احمدی هم اشاره کرد که گویی این دو بازیکن با سفارش اسطوره تیم فوتبال سپاهان (محرم نویدکیا) در پازل تاکتیکی ویسی قرار گرفتند.

با این اوصاف معلوم نیست انقلاب "گواردیولای وطنی" تا هفته‌های پایانی پابرجا می‌ماند یا نه!

عبداله ویسی می‌تواند در تیم اول شهر اصفهان حماسه‌ساز شود یا فرار را به قرار ترجیح می‌دهد؟

اینجا سوالاتی است که پاسخش در هفته‌های برگزاری لیگ شانزدهم داده می‌شود. 

به هر حال کار کردن در تیم پرمدعای سپاهان گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

عملکرد سپاهان در بازار نقل و انتقالات بهانه‌ای شد تا نظرات کارشناسان را در این خصوص جویا شویم که از نظر خواهیم گذراند.

** سپاهان پوست انداخته است

حسین چرخابی عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان گفت: این تیم به علت کاهش بودجه‌اش در نقل و انتقالات هزینه زیادی صرف نکرد و بازیکنانی با مبلغ قرارداد پایین جذب کرد. به هر حال طبق ضرب المثل معروف "هر که بامش بیش برفش بیشتر" 

چرخابی در ادامه عنوان کرد: همچنین بازیکنان مدنظر ویسی جذب شدند و این نکته مثبت سپاهان در فصل نقل و انتقالات است.

وی تصریح کرد: میانگین سنی سپاهان هم 4، 5 سال پایین آمده است و این موضوع هم جزو نکات مثبت تیم سپاهان است. 

چرخابی عنوان کرد: به هر حال شناختی از بازیکنان خارجی جذب شده ندارم اما امیدوارم علمکرد خارجی‌ها همانند سال‌های گذشته نباشد. متاسفانه سپاهان در دو، سه فصل اخیر در جذب بازیکن اشتباه کرد.

پیشکسوت سپاهان تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر باید شروع شود تا در مورد بازیکنان جذب شده نظر بدهیم. ویسی همانند سال‌های گذشته بازیکنان را گمنام به خدمت گرفته است.

وی تبحر خاصی در کشف استعدادهای گمنام دارد و در تیم استقلال خوزستان هم توانست بازیکنان ناشناخته را به پدیده‌های لیگ تبدیل کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییرات اساسی داشته است و باید دید این تغییرات تا چه اندازه در روند سپاهان تاثیرگذار خواهد بود؟!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار