قزوین ؛

حضور قزوین در جشنواره ملی، منطقه ای سفره ایرانی

قزوین در نخستین جشنواره ملی، منطقه ای سفره ایرانی شرکت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: قزوین با داشتن 20 غرفه فروش، عرضه خوراک و مواد غذایی مربوط به مناطق مختلف استان و 6 غرفه تبلیغ و بازاریابی در کنار استان ‌های گیلان، مازندران و گلستان در این جشنواره حضور می یابد.

 محمدعلی حضرتی افزود:: به رقابت کنندگان برتر در زمینه بهترین پیش غذا، غذای اصلی و دسر گواهی برند گردشگری اعطا می‎ شود.

وی یادآور شد: همه  واحدهای مربوط به تولید و عرضه مواد غذایی از جمله رستوران‌ ها و کارخانجات مواد غذایی می‌توانند برای معرفی، فروش و تبلیغ انواع خوراک و مواد غذایی تولیدی خود در این جشنواره حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: این جشنواره با محوریت نمایشگاه غذاهای محلی، برگزاری مسابقه آشپزی، انتخاب واحدهای پذیرایی و محل‌ های عرضه غذای برتر، نمایشگاه آئینی غذا، نشست‌های علمی درباره خوراک و نمایشگاه صنایع دستی مورد استفاده در تهیه غذا برپا می شود.

به گفته حضرتی ، برندسازی غذاهای ایرانی در صنعت گردشگری، استاندارد سازی واحدهای پذیرایی و رستوران‌ها، افزایش سطح رقابت در ارائه خدمات گردشگری، معرفی و ترویج غذاهای سنتی و ایجاد ارتباط بین صنعت گردشگری و صنایع غذایی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌آید.

علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره نحوه اخذ غرفه می توانند با شماره های 33685024 و33679973 داخلی 217 واحد تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری تماس بگیرند.

 نخستین دوره  جشنواره ملی، منطقه ای سفره ایرانی از 30 تیرماه  به مدت سه روز در رامسر برگزار می شود .

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.