تمدید مهلت ثبت نام کتاب های درسی

معاون سازمان پژوهش وبرنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش از اعلام زمان ثبت نام کتاب درسی برای متاخران خبر داد.

حسین طلایی معاون سازمان پژوهش وبرنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص تعیین زمان ثبت نام برای دانش آموزانی که هنوز اقدام به ثبت نام کتاب‌های درسی نکرده‌اند گفت: بر اساس تصمیم گیری‌هایی که در سازمان پژوهش وبرنامه ریزی انجام شده بازه زمانی به این افراد اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا دانش آموزان می‌توانند از 20 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کنند.

معاون سازمان پژوهش وبرنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: جمع کثیری از دانش آموزان ثبت نام کتاب‌های  درسی خودرا انجام داده‌اند و حدود 4 درصد هنوز ثبت سفارش نداشته‌اند.

طلایی بیان کرد: دانش آموزان پایه های دوم تاششم ابتدایی و همچنین دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی امکان این ثبت سفارش را دارند.

گفتنی است زمان ثبت نام کتابهای درسی 15 خردادماه به پایان رسیده و تا این زمان نیز تمدید مهلت ثبت نام صورت گرفته بود که طی این مدت اکثر دانش آموزان  نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند همچنین برای دانش آموزان اول ابتدایی از 8 تیر ماه لغایت 20 شهریورماه امکان ثبت سفارش در سامانه مذکور وجود دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار