كاهش ٥٠ درصدی تخصیص بودجه برای هوشمند سازی مدارس

معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از كاهش تخصیص بودجه برای هوشمند سازی مدارس خبر داد.

محمود حبیبی معاون فناوری مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص هوشمند سازی مدارس اظهار كرد:برنامه های مختلف در بحث هوشمند سازی مدارس با رویكرد تغییر در شیوه نامه تدوین شده كه برای سال تحصیلی جدید كیفیت بخشی با استفاده از فناوری های نوین یاددهی _ یادگیری در دستور كار قرار دارد.

معاون فناوری مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد:تولید و ارائه محتواهای الكترونیكی،آموزش نیروی انسانی معلمان و استفاده از فناوری های تأثیرگذار از موارد حائز اهمیت در بحث هوشمند سازی مدارس است.

وی بیان كرد:با مشارکت معاونت ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های در خصوص بهبود وضعیت و كیفیت بخشی  مدارس هوشمند تدوین شده كه در این رابطه با مشكل كمبود اعتبار مواجه هستیم.

حبیبی در ادامه بیان كرد:امسال نسبت به سال گذشته میزان تخصیص اعتبار برای هوشمند سازی مدارس ٥٠ درصد كاهش یافته كه این میزان در برنامه ریزی ها تأثیر گذار است كه در این رابطه استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و خیرین در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.