کرمان؛

100قلیان دررفسنجان به نیروی انتظامی تحویل شد

فرمانداررفسنجان گفت:اتوبوس سفیرامید وسلامت در راستای توجه به سلامت مردم دربرابر دخانیات در رفسنجان فعال شد.

100قلیان دررفسنجان به نیروی انتظامی تحویل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با رویکردی اجتماعی در این زمینه ورود کردیم خاطرنشان کرد: در این راستا انجمن‌ ها و سازمان ‌های مردم نهاد، شوراها و دهیاری‌ ها را درگیر کردیم که تا جایی امکان دارد، این برنامه اجتماعی شود.

ملانوری با اشاره به طرح مبارزه با قلیان گفت: در این زمینه فرهنگ‌سازی شده است به طوری که طی دو هفته 100 قلیان توسط خود مردم به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی به وجود بیش از 60 هزار تبعه افغانی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود این تعداد تبعه بیگانه سبب شده پیرامون موضوعاتی مانند ناس و مواد به طور ویژه در این شهرستان پیگیری لازم صورت گیرد.

ملانوری تصریح کرد: در جمهوری اسلامی سالانه 10 هزار میلیارد تومان هزینه مبارزه با مواد مخدر می‌شود که این هزینه بسیار بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی اتوبوس سفیر امید و سلامت از طرف انجمن میرآب رفسنجان از دیگر اقدامات فرهنگی در این شهرستان است.

ملانوری با بیان اینکه در رفسنجان چهار کمپ ترک اعتیاد فعال ،که یکی از آن مربوط به خواهران و برای کمک هزینه ترک اعتیاد افراد نیازمند است گفت: بسیاری افراد ترک کردند و امروز مشغول به کار هستند و بعضی‌ها هم کارآفرین شده‌ اند.

انتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار