سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از نظارت دقیق بر مدارس غیر دولتی و عزل مدیران متخلف خبر داد.

مسعود سقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اولویت‌ فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده گفت: 4 اولویت اصلی در دستور کار قرار دارد که شامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشارکت اولیای دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های درسی به تناسب محتوای امتحانات و روش‌های تدریس در مدارس، اصلاح سبک مدیریت مدرسه با تأکید بر مشارکت‌ نهادهای سهیم در امر تعلیم و تربیت و ارتقای کیفیت امتحانات به ویژه در مدارس غیردولتی مورد توجه است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: با ساز و کارهای نظارتی به کار گرفته شده برای مدارس  غیردولتی 15 مدیر متخلف شهر تهران عزل شده‌اند.

وی بیان کرد: برخی فضاسازی‌ها بعد از برخورد با متخلفان در فضای مجازی ایجاد شده که چنین مواردی‌ صحت ندارد البته برای حفظ اعتبار همکاران فرهنگی خود در مدارس و همچنین صیانت از برنامه درسی مدارس به دور از تمام فضا‌سازی های موجود به اقدامات نظارتی ادامه می‌دهیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد: از 2 سال گذشته تا امروز بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده کیفیت امتحانات در حد استاندارد بوده که نشان از تلاش و همکاری معلمان و مدارس به ویژه مدارس دولتی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار