آیا اتحادیه اروپا از وزیر جنگ جدید رژیم‌ صهیونیستی ناامید شده است؟

المانیتور نوشت انتصاب وزیر جدید رژیم‌صهیونیستی امیدها را نسبت به موفقیت ابتکار فرانسه برای برقراری صلح در سرزمین‌های اشغالی در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

آیا اتحادیه اروپا از وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی ناامید شده است؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت تحلیلی آمریکایی «المانیتور» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا 20‌ ژوئن سال جاری میلادی (31 خرداد) با صدور قطعنامه‌ای، حمایت خود را از ابتکار فرانسه برای برقراری صلح در سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد. با این وجود، انتصاب اخیر «آویگدور لیبرمن» به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چشم‌انداز موفقیت چنین طرحی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

در ادامه گزارش آمده است: در واقع، این ابتکار صلح که خواستار برگزاری یک همایش بین‌المللی حل بحران فلسطین تا پایان سال جاری میلادی است، چالش جدیدی برای کابینه «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، محسوب می‌شود. قرار است راه‌حل تشکیل دو کشور محور گفتگوها در این کنفرانس بین‌المللی باشد. نگارنده گزارش معتقد است رژیم صهیونیستی نگران آن است که برگزاری چنین همایشی باعث خواهد شد دولت اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، پیگیری سیاست تشکیل کشور مستقل فلسطین را به عنوان میراثی برای دولت بعدی به یادگار بگذارد.

در ادامه این مطلب همچنین آمده است کابینه نتانیاهو همچنان به حمایت مالی از شهرک‌نشینان کرانه باختری رود اردن ادامه می‌دهد. تصمیمات لیبرمن هم به هدف گسترش سرزمین‌های فلسطینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی می‌انجامد.    


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار