تورنمنت دوومیدانی قزاقستان؛

کسب یک طلا و دو نقره در روز نخست

رضا قاسمی و علی خدیور در دوی 100متر به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند و سبحان طاهرخانی در پرش طول به مقام دوم دست یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در تورنمنت دو و میدانی قزاقستان که از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده است تا عصر فردا هم ادامه دارد،در روز نخست این رقابت ها مرحله نهایی دوی 100و 400متر برگزار شد که نتایج دوومیدانی کاران کشورمان بدین صورت است:

در فینال دوی 100متر که به ترتیب رضا قاسمی و علی خدیور حضور داشتند،رضا قاسمی دونده اصفهانی کشورمان که پیش از این سهمیه المپیک را کسب کرده است موفق شد با حد نصاب 10ثانیه و 36صدم ثانیه عنوان قهرمانی  را برای کشورمان بدست آورد صاحب مدال خوش رنگ طلا شود و پس از وی دیگر نماینده کشورمان علی خدیور با ثبت زمان 10ثانیه و50صدم ثانیه به مقام دوم  و مدال نقره این تورنمنت دست یافت.

در فینال ماده 400متر سجادهاشمی آهنگرانی دونده تبریزی کشورمان نتوانست به دلیل مصدومیتی که برایش بوجود آمده بود در مسابقه فینال حاضر شود.

همچنین سبحان طاهرخانی پرنده کشورمان موفق شد در ماده پرش طول با حد نصاب 7متر و 61سانتی متر به مقام دوم این رقابت ها دست یابد و مدال نقره را از آن خود کرد.

گفتنی است سایر مسابقات دوومیدانی کاران کشورمان طی امروز و فردا در حال پیگیری است و این مسابقات یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه بازی های تابستانی المپیک 2016ریودوژانیرو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار