حضور مدیر شبکه یک و اجرای زنده عید فطر سالار عقیلی در برنامه «دعوت»

ویژه برنامه‌ «دعوت» به مناسبت فرا رسیدن عید فطر بخش‌های ویژه‌ای را در برج میلاد و با حضور مردم به روی آنتن می‌برد.

محمد جواد عبدالرحمانی تهیه‌کننده ویژه برنامه «دعوت» شبکه یک در خصوص بخش‌های ویژه این برنامه در عید سعید فطر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: برنامه همچنان در برج میلاد در چهار نوبت برگزار می‌شود. یکی از بخش‌هایی که برای عید در نظر گرفته‌ایم، اجرای کنسرت است. سالار عقیلی یکی از خوانندگانی است که برنامه زنده خود را در شب عید و در جمع حضار برگزار خواهد کرد. با یک خواننده دیگر نیز در حال رایزنی هستیم اما تا کنون حضور وی به قطعیت نرسیده است البته تا هشتاد درصد وی نیز اجرای زنده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از جمله مهمانانی که در برنامه حضور پیدا می‌کنند، مدیر شبکه یک علی‌رضا برازش و جمعی از هنرمندان هستند. امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی دو تن از هنرمندانی هستند که به «دعوت» خواهند آمد؛ البته برنامه میزبان مهمانان دیگری نیز خواهد بود.

عبدالرحمانی خاطرنشان کرد: قسمت بعدی که برای این ویژه در نظر گرفته‌ایم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی «پادری» و مینی‌سریال «کشیک قلب» است.

وی در مورد مراسم خیریه و چالش کار خیری که در برنامه دنبال می‌شد عنوان کرد: در این برنامه مراسم قرعه‌کشی برگزار می‌شود که جوایز آن چهار دستگاه خودرو است. البته بحث فروش هدایای هنرمندان به صورت آیتم‌های ضبط شده از خیریه‌ای که این کار را برعهده گرفته است در فواصل برنامه پخش می‌شود.

عبدالرحمانی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است مراسم خیریه و فروش هدایا به نفع نیازمندان در روز عید فطر محقق نشود اما این موضوع به طور حتم پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ برنامه «دعوت» در شب‌های ماه مبارک رمضان با تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز و محمدجواد عبدالرحمانی و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع هر شب از برج میلاد به روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار