محیطبان محکوم به قتل عمد آزاد می‌شود

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: محیطبان عباس داوری که محکوم به قتل عمد شده بود، بعد از 3 سال رضایت خانواده شاکی را به دست آورد.

محیطبان محکوم به قتل عمد آزاد می‌شودحمید صالحی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی در گفتگو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رضایت اولیای دم محیط بان عباس داوری اظهار داشت: دیشب با کمک و حضور فرماندار، مدیر کل ثبت اسناد خراسان رضوی و عوامل تهیه کنند برنامه ماه عسل در منزل شاکی بالاخره این خانواده در خصوص عدم قصاص مامور یگان حفاظت محیط زیست، عباس داوری رضایت دادند. 
 
وی بیان داشت: محیط بان عباس داوری حدود 3 سال پیش در حین ماموریت در یکی از مناطق تحت حفاظت بر اثر درگیری و تیراندازی که منجربه فوت یک نفر شد، طبق پیگیری‌های انجام شده از سوی دادگاه به قتل عمد محکوم شد. 
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دادگاه تجدید نظر نیز همین حکم برای مامور ما تفهیم اتهام شد گفت: طبق نظر کارشناسان قضایی تنها راه نجات محیطبان عباس داوری جلب رضایت خانواده و اولیای دم بود که از آن زمان تا کنون با پیگیری‌ها، رفت‌وآمدها و واسطه  قرار دادن بسیاری از افراد نهایتا دیشب رضایت آن‌ها جلب شد. 
 
صالحی تصریح کرد: رضایت اولیای دم را طبق روال قانونی در مرجع قضایی پیگیری کرده و امیدواریم دستور آزادی محیطبان عباس داوری را اخذ کنیم. 
 
وی در پایان گفت: درحال حاضر عباس داوری در زندان حضور دارد. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: محیطبان ، قصاص ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار