زاهدان،

جمع آوری زکات فطر در 777پایگاه کمیته امداد

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: 278 پایگاه ثابت و 499 پایگاه سیار به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در سراسر استان مستقر و فعال می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمود میرامامی افزود: این پایگاه ها در میعادگاه های نماز عید، مساجد، معابر عمومی و برخی ادارات شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان برای جمع آوری زکات فطریه مستقر خواهند شد. 

وی فطریه تعیین شده برای هر نفر در سیستان و بلوچستان را 60 هزار ریال عنوان کرد و افزود: فطریه های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار ایتام و محرومان از پیش تعیین شده زیر پوشش این نهاد قرار می گیرد. 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه های فعال ثابت و سیار این نهاد سال گذشته سه میلیارد و 553 میلیون و 81 هزار ریال فطریه شامل فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیر عمد را برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد جمع آوری کردند. 

میرامامی خاطرنشان کرد: هم اینک بیش از 264 هزار نفر در قالب 106 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش خدمات مستمر این نهاد هستند که 11 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.