هشدار مدیریت بحران؛

احتمال وقوع سیل در گلستان/ رگبار شدید باران در سه استان دیگر

رئیس مرکز حوادث و اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروز نیروهای مدیریت بحران در استان‌های گلستان، مازنداران، خراسان شمالی و خراسان رضوی جهت مقابله با خسارات احتمالی ناشی از رگبار باران و وقوع سیل در آماده باش کامل قرار دارد.

احتمال وقوع سیل در گلستان/ رگبار شدید باران در سه استان دیگرمهدی رحمتی نژاد، رئیس مرکز حوادث و اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آماده‌باش نیروهای مدیریت بحران اظهار داشت: رگبار باران، افزایش ابر، رعد وبرق و وزش باد شدید موقت امروز برای استان‌های گلستان، شرق مازنداران، ، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. 
 
وی تاکید کرد: از آنجایی که احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی معابر در شرق استان گلستان دور از انتظار نیست، لذا نیروهای مدیریت بحران در استان‌های مذکور در جهت مقابله با کاهش خسارات احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند. 
 
رئیس مرکز حوادث و اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان گفت: از هموطنان نقاط مذکور درخواست می‌شود تا از تردد، حضور و برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها خودداری کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار