صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ریشه بسیاری از چالش‌های حقوقی به "دولت احمدی‌نژاد" برمی‌گردد

نماینده تهران معتقد است؛ ریشه بسیاری از معضلات حقوقی امروز به دولت های گذشته بویژه دولت احمدی‌نژاد مربوط می‌شود.

ریشه بسیاری از چالش‌های حقوقی به دولت احمدی‌نژاد بازمی‌گردد/ تشکیل فراکسیونی برای انضباط مالی و اقتصادی"محمود صادقی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استعفا و برکناری مدیران در ارتباط با فیش‌های میلیونی حقوق اظهار داشت: تنها اکتفا به برخوردهای موردی این مشکل را حل نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه معضل حقوق‌های میلیونی باید به صورت ریشه‌ای حل شود، گفت: فرآیندها، قوانین و  مجموع ساز و کارهایی که منجر به پرداخت‌ حقوق‌های نجومی می‌شود، باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بخش بسیار زیادی از مسائل امروز ریشه در گذشته به ویژه در دولت‌های نهم و دهم دارد.

صادقی ادامه داد: بعد از تصویب قانون آزمایشی مدیریت خدمات کشوری، ابهاماتی در این قانون وجود داشت که به تبع آن تصمیمات مبهمی هم در زمان محمدرضا رحیمی اتخاذ و تصویب شد لذا این عوامل موجب شد تا فضایی برای سوء‌استفاده‌ باز شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه مقررات در زمینه پرداخت‌ها باید شفاف و اصلاح شود، اظهار داشت: ایجاد محدودیت‌هایی برای هیئت مدیره و شرکت‌ها و همچنین تعیین سقف معقولی برای حقوق و درآمدها متناسب با کف حقوق می‌تواند موثر باشد.

وی در واکنش به تمدید هر ساله قانون خدمات کشوری توسط دولت نیز تاکید کرد: در دولت گذشته این تعلل صورت گرفت که هم اکنون نیز ادامه پیدا کرده و می‌توان آن را به نوعی کم کاری دولت دانست.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه فراکسیونی با نام "سالم‌سازی و شفاف‌سازی اقتصاد و انضباط مالی" در مجلس در ارتباط با حقوق‌ها شکل گرفت: 63 نفر از نمایندگان مجلس نامه درخواست تشکیل این فراکسیون را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۵
حتما باید ریشه ای حل بشه تا مردم بیشتر آگاه بشن که از چه موقع این اتفاق افتاده این که فقط برکنار بشن فقط صورت مسئله پاک میشه،ما ملت منتظریم
آخرین اخبار