سنندج؛

خروج بازارمسکن ازرکود با اجرایی شدن بسته های حمایتی دولت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: یکی از برنامه‌های جدی دولت تهیه بسته‌های اقتصادی است که با هدف خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی در بخش مسکن و ساختمان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، بهرام نصراللهی زاده، در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت:دراین بسته های حمایتی که توسط بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای رونق در این حوزه فراهم شده سهم هر استان مشخص است.

وی افزود: سهم استان کردستان حدود 900 واحد بافت فرسوده است که بین شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد و شرایط بسیار مناسبی برای شهروندان فراهم شده است تا با استفاده از این فرصت نسبت به ساخت یا بازسازی واحدهای خود اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بیان کرد: اختصاص تسهیلات بسیار ارزان قیمت تخفیف عوارض شهرداری‌ها، تسهیل فرآیند صدور مجوز از دیگر مشوقات برای رونق مسکن در حوزه بافت‌های فرسوده شهری است.

نصراللهی زاده گفت: با فعال سازی و رونق ساخت و ساز بیش از120 شغل مرتبط و وابسته دربخش مسکن به صورت زنجیره‌ای فعال خواهند شد.

انتهای پیام/م - س
برچسب ها: خروج ، بازار ، مسکن ، رکود ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.