پیامک‌های دریافتی1395/04/14

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است: 


1241...0919:سلام..شهرداری تهران نسبت به تجهیز پلهای عابر پیاده به پله برقی ضعیف عمل میکند...خیابان کریم خان تقاطع خردمند پل عابر پله برقی ندارد در حالی که تعداد زیادی از مردم برای تائید نسخه خود بین ساختمان تائید و داروخانه13 آبان تردد کنند..لطفا پیگیری کنید.

8667...0917:سلام..در مورد گران شدن قیمت شکر وقند در کشور گزارش تهیه کنید//

6220...0916:سلام ..خودروسمند از ايران خودرو خريداري نموده ام.کارکرده5000جهت سرويس وکنترل مراجعه کرده ام اظهار داشتند انجام نميشود و هم اکنون با کارکرد10000مراجعه نموده ام جهت تعويض روغن وفيلتر اظهارداشتندانجام نميشود..اين کارت گارانتي چه خدماتي دارد؟وخدمات بعدازفروش آن چه ميباشد؟

4868...0915:سلام..پيامكهاى زيادى مربوط به پلهاى خاص, راه آهن-قزوين-رشت-انزلى . كه درساخت آنها- كم كارى شده است. ارسال كرده ام - ولى پيگیرى نمى شود- خواهشمندم پيگيرى شود . جان ملت درخطراست .

5704...0913:آیا پارکینگ های سطح شهر مجاز هستند بجای پول خرد، لواشک یا شکلات و ... بدهند؟؟؟لطفا پیگیری کنید و سامانه ثبت شکایات پارکینگ ها را معرفی کنید.

4264...0913:سلام،بنده خودروی نیسان وانتی رو 14 روز پیش خریدم که با اون کارکنم و خرج زندگیم رو بدم الان نمایندگی میگه خودروی شما پلاک نمیشه ،میگم مشکل چیه؟؟میگن خودروهای دوگانه پلاک نمیشن،چرا خودرو ساز اون موقع که داره تولید میکنه جلوشو نمیگیرن، چرا مصرف کننده باید ضرر ندونم کاریه خودرو ساز رو بده، تورو خدا پیگیری کنید چک کشیدم.

2752...0914:سلام...درد ما کارکنان رشته رادیولوژی رو بگین،مگه این کار برای شما سخته که پیگیری نمی کنید،رشته ما تو وزارت بهداشت کاملا فراموش شده است نه استخدامی نه حق و حقوقی،24 ساعته تو بیمارستان شیفت وايميسيم ولی مزایایی که به پرستار ها و کمکی ها و بهیار ها میدن رو به ما نمیدن،حق اشعه که حق قانونی ما و مصوب هيت دولت نمیدن،کارانه ما از تمام رشته های هم تراز کمتره،متاسفانه الان هم وزارت بهداشت و هم رسانه های ما فقط پزشک و پرستاری رو به رسمیت میشناسن،انگار نه انگار که کسانی هستند کارشون با اشعه است برای خدمت به جامعه //

1486...0912:سلام..تخلف آشکار بانک مهر اقتصاد در بلوکه کردن بخش زیادی از وام تا پایان موعد قرار داد در شعبه 6123و عدم امکان تسویه تا پایان5سال موعد مقرر.30 میلیون وام و بلوکه 7ونیم میلیون آن.وپرداخت ماهی714 هزارتومن قسط کمر شکن ...گزارشی در مورد تسهیلات بانک مهر اقتصاد با سود دریافتی 30 درصد تهیه کنید.

8103...0913:باسلام لطفا در مورد تاخیرپرواز 6209مشهد به اصفهان توضیح بخواهید چون متاسفانه هیچکس پاسخگو نبود و در جواب اعتراض مردم که ساعتها در فرودگاه مانده وخسته وناراحت بودند هیچ پاسخی نداده و فقط می گفتند پیش می آید .به نظر شما این جواب قانع کننده است ؟ضمنا شرکت هوایی تابان مجری پرواز بوده است ...پیگیری کنید.

2568....0910:سلام دانشگاه پیام نورترم گذشته وام قسطی دادهرکس بدهی داشت ازامتحان محروم بودبدهی راگرفتندالان میگن شمابایدقسط راهم پرداخت کنیدپول شماامانت پیش مامیمونه.لطفاپیگیری کنید //

7198....0915:لطفا خبرنگاری جهت تهیه گزارش از نصب ناگهانی سرعتگیر در جاده تهران مشهد محدوده شهر داورزن و علایم نصب شده و خسارت های وارد شده به مسافران اعزام نمایید فوری //

5004...0935:با سلام..احتراما به استحضار میرساند نيروهاى آزاد غیر دولتی , از جمله زحمت کش ترين نيروهاى آموزش وپرورش محسوب مى شوند که متأسفانه با توجه به دريافت حق الزحمه اندک از داشتن کارت پرسنلى ،حق بيمه و حتى به رسميت شناختن در جامعه بى بهره اند. از مسئولين خواهشمنديم با توجه به خدمات بهينه اين عزيزان مراتب توجه خويش را به اين قشر از معلمين نيز معطوف دارند.

6150...0913:سلام باتوجه به حاکمیتی بودن شغل اپراتوری پست های فشار قوی برق و طبق اصل 44 قانون اساسی واگذاری امر اپراتوری به شرکتهای پیمانکاری خلاف قانون میباشد. لطفا پیگیری فرمایید.

4264...0913:سلام، من خودروی بی پلاک میخوام چیکار؟؟سازمان محیط زیست محترم جلو خودرو ساز رو باید تو خط تولید گرفت نه تو نمایندگی که پولشو میگیره و ماشین تحویل مردم میده، آخه چرا من باید جواب بدم؟؟؟؟گزارشی در این زمینه تهیه کنید.

1269...0930:سلام..خواهشا گزارشی از آبیاری فضای سبز در بزرگراهها توسط کارگران شهرداری تهران گزارشی تهیه کنید...این آب پاشها به جای آبیاری فضای سبز ، خیابانها و خودروها را آبیاری می کنند که این امر باعث تصادف و لیز خوردن خودروها در بزرگراه می شود ...پیگیری کنید.

3228...0913:باسلام و خسته نباشید.مدتی پیش یعنی درخرداد ماه اقدام به خرید اینترنتی باطری اورجینال برای گوشی خود و همسرم کردم و از فروشگاه اینترنتی شهرخودمان اصفهان خرید کردم و نماد الکترونیکی تجارت نیز داشت و چون درکتاب کار و فناوری هستم گفته بود جاهایی که این نماد را داشته باشند زیر نظر وزارت صنعت و معدن هستند و قابل اعتمادند اقدام به این نوع خرید کردم ولی متاسفانه یکی از باطری ها اشتباه ارسال شده و هرچه زنگ میزنیم و موضوع را مطرح میکنیم مارا میپیچانند و فکر میکنم کارشان تقلب در ارسال کالاهاست.خواهش میکنم موضوع را پیگیری کنید.چون دستمان به جایی بند نیست که حقمان را بگیریم. پیگیری کنید//

1079....0919:سلام..با توجه به رهنمود های مسئولین در خصوص از بین رفتن محیط زیست و فضای سبز در شهر تهران، باز شاهد برج سازی و ساختمانهایی با تراکم بالا در پایتخت هستیم خصوصا در دوره طولانی فعالیت این دوره شهرداری تهران....گزارشی در این زمینه تهیه کنید.

0266....0917:سلام خسته نباشید،شما رو به قرآن قسم،این پیامکهای تبلیغاتی همراه اول رو یه جوری پیگیری کنید،بخدا جیگرمون خون شده،از صبح تا شب فقط پیام تبلیغاتی میاد،همراه اول بابت خدماتش چند برابر پول میگیره ولی باز هم ول کن تبلیغات پیامکی نیست،نمیدونیم دیگه از چه راهی این پیامها رو حذف کنیم،اگه راهی هست به ما هم بگید//

8748...0918:چراتجهیزات کاهش دهنده مصرف انرژی بصورت انبوه تهیه وتولیدنمی شود تاازاین طریق اصلاح الگوی مصرف جنبه ی عملی به خودگیرد نه شعاری! گزارشی در این زمینه تهیه کنید.

8748...0918:آیا سهام عدالت ارزش پیگیری و سوال از مسئوولین مربوطه ندارد؟!! در مورد سهام عدالت و واریز سود آن گزارشی تهیه کنید.

1989...0919:با عرض سلام و خسته نباشيد چرا دولت پرداخت وام ازدواج را متوقف كرده است ؟ لطفا پيگيري نماييد //

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۴ تير ۱۳۹۵
سلام درمورد قیمت خودرو گزارشی تهیه کنید چرا قیمت ها از زمان برجام تا الان کاهش نداشته چرا وزیر صنعت از مصرف کننده هیچ حمایتی نمیکند
آخرین اخبار