بجنورد؛

ساخت سه مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی

سه مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: این مجتمع ها در مسیر کنارگذر شمالی بجنورد، محور و فاروج- قوچان و اسفراين – سنخواست در حال ساخت است.

سعید سبحانی اظهار داشت: سه متقاضی از بخش خصوصی نیز در مرحله دریافت استعلام برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی در استان هستند.

وی افزود: این مجتمع ها در محور اسفراین سبزوار، اسفراین- سنخواست و محور بجنورد به جنگل گلستان ساخته می شوند.

وی تصریح کرد:هم اکنون 9 مجتمع خدماتی رفاهی در استان راه اندازی و درحال بهره برداري مي باشد.

كارشناس مسئول ، واحد مجتمع هاي خدماتي- رفاهي اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي خراسان شمالي عنوان كردند : مجتمع های خدماتی-رفاهی مجموعه های هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران در طول جاده ها ساخته می شوند.

هادي رباطي در این مجموعه ها خدماتی همچون سرویس های تعمیراتی،بهداشتی،درمانی، رستوران، نمازخانه، استراحتگاه،جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و ساير عناصر خدمات سران ميتواند احداث گردد.

این مجتمع ها با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران ساخته می شود و علاوه بر آن وجود این خدمات کمک موثری در کاهش تصادفات،تلفات و حوادث جاده ای شده و باعث ارتقاء ضریب ایمنی جاده ها مي باشند و همچنين مکان مناسبی برای گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز توسط مسافران و رانندگان تقویت جاذبه های توریستی- تفریحی درکشور، جلوگیری از اتلاف وقت كاربران جاده اي و افزایش کارآیی سیستم حمل و نقل جاده ای و ... از دیگر اهدافی است که در احداث مجتمع های خدماتی- رفاهی دخيل مي باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.