اهواز،

پیشرفت 92 درصدی سامانه GIS در شهرکهای صنعتی خوزستان

سامانه اطلاعات جغرافيايي GIS در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان خوزستان به پيشرفت 92 درصد رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خوزستان گفت: اين سامانه براي بارگذاري سراسري زمين‌هاي شهرکهاي صنعتي کشور برنامه‌ريزي شده است، به طوري که متقاضي مي‌تواند از داخل خانه و با استفاده از اينترنت زمين موردنظر خود را انتخاب کند.

 اخلاق محمديان افزود: سامانه تحت وب GIS با هدف دستيابي به يک سيستم جامع جهت ذخيره‌سازي، مديريت و پردازش اطلاعات مکاني از قطعات زمين‌هاي قابل واگذاري، واحدهاي صنعتي مستقر و امکانات زيربنايي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي توسط سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي طراحي و پياده‌سازي شده است.

 وي تصريح کرد: دسترسي به اطلاعات واحدهاي صنعتي و زيرساخت‌هاي طرح‌هاي عمراني و در دسترس بودن آسان آن‌ها براي ارباب رجوع، سرمايه‌گذاران و همکاران ستادي از مزيت‌هاي اين سامانه است.

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خوزستان عنوان کرد: همچنين آخرين وضعيت واگذاري در هر شهرک و ناحيه صنعتي از طريق وب سايت اين سامانه به نشاني gis.isipo.ir به صورت آنلاين توسط کاربران قابل مشاهده است.

 محمديان بيان کرد: اين سامانه امکان مشاهده تعداد، مساحت قطعات واگذاري و باقيمانده مساحت، ميزان و تعداد انشعاب آب، برق، گاز مصرفي واحدهاي مستقر و تأسيسات عمومي زيربنايي احداثي و باقيمانده را در هر شهرک فراهم مي‌کند.

وي تصريح کرد: از مجموع 50 شهرک و ناحيه صنعتي قابل واگذاري، اطلاعات 46 شهرک و ناحيه صنعتي استان در اين سامانه بارگذاري شده است.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.