لاگربک: نیمه اول بد، اما در کل تورنمت عالی بودیم

سرمربی تیم ملی ایسلند پس از شکست سنگین تیمش مقابل فرانسه از نحوه بازی شاگردانش در نیمه اول انتقاد کرد اما عملکرد آنها را در کل تورنمنت عالی دانست.

لاگربک: نیمه اول بد اما  در کل تورنمت عالی بودیمبه گزراش خبرنگار حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لارس لاگربک پس از شکست 5-2 تیمش مقابل فرانسه در یک چهارم نهایی یورو 2016،  در نشست خبری گفت: ابتدا  این پیروزی را به فرانسوی ها تبریک می گویم. چون آنها فوق العاده هستند و کاری کردند که ما امروز بد باشیم.هر چند خودمان هم به این مسئله کمک کردیم.

لاگربک افزود: این 4 سال و نیم گذشته سفر فوق العاده برای من بود و تمام هوادارانی که به اینجا آمدند و صدای حمایت‌هایی که از داخل ایسلند شنیدم جنبه‌های روحی و روانی مثبت داشت .من از تک تک دقایق لذت بردم بجز 45 دقیقه اول بازی امروز.

او گفت اشتباهات روانی باعث عملکرد ضعیف تیمش در نیمه اول شده است.
به لحاظ روانی، نتوانستیم بازی را کنترل کنیم اما نیمه دوم وضعیت برایمان بهتر شد و نشان دادیم مشکل ما جسمی نبوده است.
شما باید با حضور در چنین تورنمنت‌هایی درس بگیرید و ما باید درس بیاموزیم.

وی افزود: اگر به طور کلی به این تورنمنت‌ نگاه کنیم ،می بینیم که که صعود به یک چهارم نهایی برای تیم تازه واردی مانند ایسلند یک موفقیت فوق العاده ای  بود. شاید به طور کامل از مغزمان بهره نگرفتیم اما شاید دلیل آن این بود که فرانسه خیلی خوب بازی کرد. یک جاهایی اشتباهاتی داشتیم و یک جاهایی هم منفعل بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول عملکرد خوبی نداشیم. به نوعی سردرگم بودیم و فرانسه کنترل بازی را در دست داشت و به واقع مانند فلج ها مقابل میزبان بازی کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار