امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لغو تابعيت شيخ "عيسی قاسم" نتيجه روابط پنهان منامه با رژيم صهيونيستی است

سفیر سابق کشورمان در بحرین گفت: لغو تابعيت شیخ عیسی، بحرین را وارد بحران جدید می‌کند.

"حسین اميرعبداللهيان" سفير سابق كشورمان در بحرين و كارشناس ارشد مباحث راهبردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واكنش به امضای لغو تابعيت شيخ عيسی قاسم توسط پادشاه بحرین، اظهارداشت: در ديدارهايم در دوره سفارت در بحرين با آيت الله عيسی قاسم ، به وضوح دريافتم كه ايشان روحانی فهيم، عالمي جليل القدر و مبارزی نستوه و قويا معتقد به راه كار دموكراتيك است.

وی تصریح کرد: شيخ عيسی قاسم با درك شرايط منطقه همواره ضمن تبيين حقايق جامعه و اتخاذ مواضع صريح، مانع توسل جوانان به خشونت بود.

سفیر سابق کشورمان در بحرین تاکید کرد: اقدام پادشاه بحرين در امضای لغو تابعيت يكي از اصيل ترين  اتباع بحرين، بي ترديد اين كشور را وارد مرحله اي جديد از بحران داخلي و رويارويي با مردم خواهد كرد كه شكاف بين مردم و حكومت را بيشتر خواهد كرد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: به نظر می رسد اين تصميمات بخشي از نتايج اتكاء حاكمان بحرين به بيگانگان و همچنين نتيجه روابط پنهان منامه با رژيم صهيونيستي است كه آل حليفه را به شدت متضرر خواهد كرد.

وی خاطرنشان کرد: حكومت بحرين بداند كه راهكار در بحرين صرفا سياسي است و اين روش هاي  ناكارآمد، كمكي به حل بحران واقعي موجود بين مردم و حكومت بحرين نخواهد كرد و آل خليفه بايد به مردم كشورش تكيه كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۵
مردم غیور بحرین باید تصمیم بگیرند نمی شود که نوکر اسرائیل حاکمشان باشد
آخرین اخبار