ارومیه؛

انتصاب جدید در معاونت مدیریت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارومیه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی ابلاغی ، آقای محمد عابدی کلشانی را با حفظ سمت سازمانی به عنوان معاون مدیریت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارومیه منصوب نمود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهندس نقی زاده مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان طی ابلاغی ، آقای محمد عابدی کلشانی را با حفظ سمت به عنوان معاون مدیریت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارومیه منصوب نمود.

متن ابلاغ:

جناب آقای محمد عابدی کلشانی

نظر به مراتب تعهد و تجارت ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی به عنوان "معاون مدیریت تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان ارومیه"منصوب می شوید.

با عنایت به نقش و مسئولیت خطیر این اداره کل در نیل به اهداف برنامه پنجم توسعه در استان انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی،امانت داری ،مقررات مربوطه ،استفاده از تمام ظرفیت ها و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد بتوانید در راستای نیل به اهداف تعیین شده در چهارچوب منشور کاری وزارت متبوع ماموریت های محوله را به انجام برسانید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و زیر نظر مدیر مربوطه در انجام وظایف محوله کوشا بوه و در خدمت به اسلام و مسلمین و اجرای صحیح قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

انتهای پیام / س

برچسب ها: انتصاب ، تعاون ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.