جبهه ماژینو فرانک ها در جدال با آیسبرگ های ایسلند

در خرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 امشب ایسلند و فرانسه میزبان با یکدیگر دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اخرین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2016 موسوم به جام 15 پانزدهم امشب میان دو تیم ایسلند و میزبان این رقابت ها یعنی فرانسه برگزار می شود.

میزبان مدعی

شاگردان دیدیه دشان در مرحله گروهی با 2 پیروزی و 1 تساوی به دور بعد صعود کردند و در مرحله یک چهارم به سختی موفق به شکست دادن ایرلند شدند و حالا در این مرحله حضور دارند.

هر 3 پیروزی فرانسه در این جام به سختی حاصل شده است. دو پیروزی اول پس از دقیقه 87 و پیروزی مقابل ایرلند در حالی به دست آمد که ایرلند 
عملکرد بسیار خوبی داشت و شانس خوبی نیز برای کسب پیروزی داشت.

 با این حال امتیاز میزبانی می‌تواند خیلی به کمک شاگردان دشان باشد و باید دید آیا آنها در مرحله بعد حضور خواهند داشت یا خیر؟

اما از طرف دیگر باید به درخشش بیشتر دیمیتری پایه و گریزمان در سایه حضور اولیور ژیرود چشم دوخت و دید آیا پوگبا که باشگاه های مطرح جهان حاضرند پول های زیادی خرج کنند تا او را به خدمت بگیرند کاری انجام می دهد؟!

 عادل رامی و کانته نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 
ایسلند

پدیده رقابت‌ها تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است، آنها در مرحله گروهی دو تساوی مقابل پرتغال و مجارستان کسب کردند و با شکست دادن اتریش به دور یک هشتم نهایی صعود کردند،جایی که به مصاف انگلیس رفتند.

در حالی که کمتر کسی شانسی برای مردان یخی قائل بود، آنها موفق شدند 2-1 سه شیرهای پر مدعا را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی برسند. همین موضوع می‌تواند برای بازیکنان فرانسه دلهره آور باشد و تمرکز آنها را در جریان بازی به هم بزند. ایسلند محروم و مصدومی برای این بازی ندارد.

حال باید دید در شرایطی که بسیاری از بازیکنان این کشور 300 هزار نفری به صورت حرفه ای هم فوتبال بازی نمی کنند آیا فرانسه میزبان با بازیکنان گران و مشهور می تواند مانند دژ محکمی برابر تیم کارگران زحمت کش ایسلندی عمل کند؟!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار