زاهدان؛

عیادت خلج از رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک+ عکس

مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی از مرتضی ذوالفقاری رئیس در اداره دامپزشکی زهک که بر اثر سوء‌قصد مسلحانه افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، عیادت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در پی مصدوم شدن مرتضی ذوالفقاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان که در اثر سوء‎قصد مسلحانه افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی و هیأت همراه با وی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان زابل دیدار کردند.
 
عیادت خلج از رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک+ عکس

رئیس سازمان دامپزشکی در این دیدار گفت: کارکنان دامپزشکی با توجه به ماهیت کارهای نظارتی و اهمیت موضوع بهداشت و پیشگیری همواره در حیطه کاری خود با خطراتی از قبیل ابتلاء به بیماری‌های مشترک، حمله حیوانات و غیره مواجه بوده‌اند، ولی این حادثه قلب همه ما را رنجاند و باعث ایجاد شوک شد که با هیچ منطقی مطابقت ندارد و عاملان این قبیل حرکات باید شناسایی شده و به سزای اعمالشان برسند.
 
مهدی خلج افزود: افرادی که به دنبال کسب روزی نامشروع از طریق به مخاطره انداختن بهداشت عمومی و سلامت جامعه بوده و به خاطر این اهداف پلیدشان حتی دست به ماشه برده و با اسلحه فردی را که در برای ارتقای بهداشت عمومی و سلامت جامعه به صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه بوده مورد اصابت قرار می‎دهند رفتارشان با هیچ منطق و اصولی سازگار نیست و امیدواریم با تلاش و جدیت مسؤولان ذی‌ربط هرچه سریع‌تر به سزای اعمالشان برسند.
 
همچنین علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با خلج گفت: نیروهای امنیتی در حال بررسی موضوع تیراندازی هستند و نمی‌توان در حال حاضر درباره انگیزه عاملان تیراندازی اظهارنظر کرد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.