شناسایی طرح های نوآورانه با هدف افزایش سطح علمی کشور

رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران گفت: شناسایی طرح های نوآورانه با هدف افزایش سطح علمی شرکت های دانش بنیان با حمایت معاونت علمی فناوری صورت می گیرد.

اکبر قنبرپور رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سرمایه گذاری مهاونت علمی در شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای ثبت‌شده در سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری  که در سه دسته اصلي سخت افزارهای رایانه‌ای، برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی؛ داروهای پیشرفته قراردارند، برای ترتقای سطح علمی مقالات از آن ها  دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های ارائه شده می‌بایست طرح اصلی شرکت و یا جزء محصولات و فناوری‌های ثبت‌شده شرکت در سامانه دانش‌بنیان بوده و ارائه کنندگان می‌بایست آمادگی ارائه طرح خود به سرمایه‌گذاران و صنعتگران به شکل مشارکت حقوقیاعلام کنند.
 
قنبرپور در خصوص  جایگاه بانک اطلاعاتی  در جذب سرمایه گفت:  شناسایی طرح‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه و فناورانه کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، بسترسازی برای توسعه ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعتگران با صاحبان طرح‌ها و ارائه طرح‌های برتر به فعالان عرصه سرمایه‌گذاری از مهمترین اهداف این طرح است.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران یاد آور شد:  ارزیابی طرح‌ها و انتخاب طرح‌های واجد شرایط سرمایه‌گذاری، ایجاد دسترسی سرمایه‌گذاران به اطلاعات از طریق وب، متناظریابی اطلاعات طرح‌ها با حوزه علایق سرمایه‌گذاران و صنعتگران، ایجاد بسترهای برگزاری جلسات با سرمایه گذاران از جمله خدماتی است که برای طرح‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار