نمایندگان 11 استان در اردوی تیم ملی بسکتبال

کادر فنی تیم ملی بسکتبال کشورمان از نوجوانان 11 استان برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروز ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان که تمرینات خود را از اردیبهشت ماه آغاز کرده است دتا برای حضور در مسابقات برون مرزی 2017 آماده شود. 

فدراسیون بسکتبال با هدف کسب تجربه برای تیم اردوهای مختلفی  را بر پا می کند. اردوی تیم ملی نوجوانان گروه دوم به مدت یک هفته در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

فدراسیون بسکتبال کشورمان برای رقابت‌های امسال بسکتبال رده‌های سنی پایه به شکلی برنامه‌ریزی کرده است که در هر منطقه حداقل چهار تیم حضور دارند و در هشت گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند وبدین‌ ترتیب لیگ‌های پایه  با حضور 32 تیم به انجام می‌رسد. 

رقابت های بسکتبال قهرمانی مناطق کشور در هر دو بخش دختران و پسران برنامه ‌ریزی شده است و در رده‌های سنی مختلف شامل مینی ‌بسکتبال، نونهالان و نوجوانان به انجام می‌رسد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مناطق کشور امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف در هشت منطقه کشور برنامه ریزی شده است و از مرداد ماه زیر نظر فدراسیون بسکتبال آغاز می شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در گروه‌های مناطق مختلف بسکتبال ایران بازی‌های خود را به صورت گروهی و به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم‌های برتر هر گروه به مرحله نهایی راه یافته و در مراحل بعد برای کسب عناوین برتر سال 1395 بسکتبال ایران تلاش کنند.

بازیکنان 11 استان به اردو دعوت شده اند که اسامی استان ها و بازیکنان  به شرح زیر است:
خراسان رضوی: محمدرضا تفضلی نیا
‌گیلان: امیرحسین بزرگی و امیرعلی یوسف نژاد 
اصفهان: علی سایه‌آفتابی، امیرمحمد ابوالحسنی و حسین مکاریان
قم: پوریا حاجی‌خانی
خوزستان: امیرسالار صفرنژاد
مرکزی: دانیال ملکی مهرآبادی
البرز:شایان فلاح 
کرمانشاه:رضا عزیزی
آذربایجان شرقی: بهرام حسین‌زاده و پارسا سیف‌دار 
قزوین: آرین رحمانی
 تهران:میکیا عاودیان،محمدرضا درخشی،امیرحسین مرادی،محمدرضا رمضانی،امیرعلی گرجی،ابوالفضل اکبری،شانت وارطان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار