اصفهان؛

توزیع چهار هزار سبد کالا بین نیازمندان سمیرم

چهار هزار سبد غذایی در شهرها و روستاهای شهرستان سمیرم در ماه مبارک رمضان از سوی ارگان های حمایتی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره بهزیستی سمیرم گفت: این نهاد یکهزار و 200 سبد غذایی شامل گوشت مرغ، ماکارونی، سس، پنیر و خرما بین مدد جویان توزیع کرده است.
زهرا سادات داودی اظهار کرد: 50 تن از افراد تحت پوشش این اداره نیزدر یکی از رستوران های شهر سمیرم دعوت شده و غذای گرم صرف کردند.
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) سمیرم نیز گفت: دو هزار سبد کالا بین مددجویان نیازمند این نهاد توزیع شده است.
علی قربان افشاری تصریح کرد: یک خیر اصفهانی در این ماه به 80 نفر از سادات سمیرمی افطاری داد و 200 نفر از ایتام نیز میهمان افطاری کمیته امداد بودند.
وی به کمک عشایر با اهدای 50 راس گوسفند در ماه مبارک رمضان به کمیته امداد اشاره کرد و افزود: یکی از واحدهای مرغداری مستقر در شهرستان نیز 100 قطعه مرغ زنده به 100خانوار تحت پوشش این نهاد کمک کرده است.
همچنین رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم با اعلام توزیع 800 بسته غذایی در طرح 'همای رحمت' اضافه کرد: این بسته ها بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، زنان سرپرست، خانواده های دارای بیمار خاص یا سرطانی و زندانیان توزیع شده است.
سید نورمحمد موسوی تاکید کرد: یکی از شرکت های خصوصی نیز قرار است 450 سبدغذایی دیگر در مدت باقی مانده ماه مبارک رمضان به نیازمندان سمیرمی اعطا کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.