اهواز؛

نخستین ورودی ارشد دانشگاه علمی کاربردی خوزستان فارغ التحصیل شدند

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خوزستان از فارغ التحصیلی اولین دانشجویان ورودی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در رشته نیروگاه‌های برق‌آبی با دفاع از پایان‌نامه خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد: اولین ورودی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه در رشته بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی از پایان‌نامه‌های خود دفاع کردند.

وی بیان داشت: با توجه به امکانات آموزشی خوبی که در مرکز علمی و کاربردی آب و برق خوزستان وجود دارد، نخستین دوره کارشناسی ارشد دانشگاه در این مرکز راه‌اندازی و پنج دانشجو در رشته بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی پذیرش شدند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان تصریح کرد: با توجه به آموزش‌هایی که در قالب پروژه تعریف شده بود و بهره‌گیری از اساتید توانمند و متخصص در این زمینه، این دوره آموزشی در مرکز علمی کاربردی آب و برق خوزستان راه اندازی شد و اولین گروه دانشجویان در سال جاری با ارائه پایان‌نامه خود در حضور اساتید و داوران موفق به دفاع و فارغ‌التحصیلی شدند.

حسین‌زاده عناوین برخی از این پایان‌نامه‌ها را ”بهینه‌سازی و بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی”، ”مقایسه فنی و اقتصادی سیستم‌های کنترل نیروگاه‌های برق‌آبی”، ”پیاده‌سازی سیستم جامع تمهیدات و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی” و ”روش‌های ارزیابی عمر مفید تجهیزات نیروگاه‌های برق‌آبی” عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.