پاسخ فیس‌بوک به انتقادات وزیر صهیونیست

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در بیانیه‌ای به زبان عبری، به انتقادات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

پاسخ فیس‌بوک به انتقادات وزیر صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت فیس‌بوک، در بیانیه‌ای انتقادات یک وزیر اسرائیلی را از زاکربرگ رد کرد. 

این روزنامه صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شبکه اجتماعی فیس بوک شنبه شب این ادعای کابینه اسرائیل را رد کرد که مارک زاکربرگ، موسس فیس بوک و مدیر اجرایی آن به علت آنکه سخنان تحریک برانگیز و حاکی از نفرت یک فلسطینی را سانسور نکرده بود، دستانش به خون یک فرد اسرائیلی قربانی تروریست آلوده شده است. 

فیس بوک در بیانیه‌ای به زبان عبری اعلام کرد به طور منظم با سازمان‌های امنیتی و سیاست گذاران در سراسر جهان از جمله اسرائیل همکاری می‌کند تا اطمینان یابد که مردم در کمال امنیت از فیس بوک استفاده می‌کنند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «در خط مشی ما جایی برای محتویاتی که به خشونت، تهدیدات مستقیم، تروریسم یا بدزبانی دامن می‌زند، وجود ندارد. ما مجموعه‌ای از دستور العمل‌های روشنی داریم که به مردم کمک می‌کند متوجه شوند در فیس بوک چه چیزهایی مجاز است و از مردم می‌خواهیم اگر با مطالبی مواجه شدند که از نظر آن‌ها نقض این دستور العمل‌ها است، از ابزارهای گزارش دهی ما استفاده کنند و در نتیجه ما می‌توانیم آن‌ها را ارزیابی و به سرعت اقدام کنیم.» 

این بیانیه در پاسخ به سخنان یکی از وزرای اسرائیلی منتشر شد که فیس بوک را یک دیو خوانده و زاکربرگ را متهم کرده بود به اینکه اجازه داده است سخنان تحریک آمیز فلسطینیان در این شبکه اجتماعی گسترش یابد. 

گیعلاد اردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین فیس بوک را متهم کرد مانع تلاش‌های پلیس اسرائیل در به دام انداختن آنچه که تروریست وی خوانده است، می‌شود و اعلام کرد دست‌های زاکربرگ به خون هالیل یافا آریل، نوجوان صهیونیست آلوده است. 

اردان گفت خون کسانی که کشته شده‌اند به خصوص در آخرین حملات و خون هالیل، متوجه زاکربرگ است؛ زیرا فیس بوک مطالب قاتل وی را در این سایت گزارش نکرده است. 

اردان در مصاحبه‌ای با کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواست با سیل تقاضاهای خود از زاکربرگ بخواهند مانع سوء استفاده تروریست‌ها و حامیان آن‌ها از فیس بوک شود. 

وی افزود: «فیس بوک که انقلاب مثبتی در جهان ایجاد کرده است از زمان ظهور دولت اسلامی (گروه تروریستی داعش) و موج حملات تروریستی، تبدیل به یک هیولا شده است. گفتگو‌ها، سخنان تحریک آمیز و دروغ‌های نسل جوان فلسطینی در فیس بوک اتفاق می‌افتد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار