اجرای طرح ضیافت الهی میثاق با شهدا در تربت جام

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی میثاق با شهدا یاد بود 630 شهید والا مقام این شهرستان در جوار گلزار شهدا بهشت نبی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی مسئول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی میثاق با شهدا یاد بود ۶۳۰ شهید والا مقام این شهرستان در جوار گلزار شهدا بهشت نبی این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: طرح ضیافت الهی میثاق با شهدا با اهداف بالا رفتن جنبه های معنوی، عقیدتی روحیه ی سلحشوری و ایثار و شهادت در وجود پاسداران برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام با اشاره به تجربه متفاوت اجرای توأمان فعالیتهای فرهنگی، قرآنی و عقیدتی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در محافل قرآنی با حضور قشرهای مختلف بسیجی کلیپ های مستند دفاع مقدس و شعر خوانی در رسای شهیدان همراه با جزء خوانی قران برگزار شدو سیره منش شهدا در زندگی بسیجیان مورد تاکید قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: تفسیر آیه های جهاد و بیان مباحث اخلاقی و بصیرتی در جمع بسیجیان از دیگر فعالیتهای قرآنی و عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در ماه مبارک رمضان می باشد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.