تائید صلاحیت کفاشیان برای انتخابات شورای فیفا

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان و نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی برای حضور در انتخابات شورای فیفا از سوی تائید صلاحیت شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خبر از تائید صلاحیت علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان و نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی AFC، برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی فوتبال (شورای فیفا) داد.  
 
8 نامزد مرد و زن از قاره آسیا برای به دست آوردن سه کرسی انتخابات  هیئت رئیسه فدراسیون جهانی که 27 سپتامبر برگزار می شود، تلاش می کنند.
 
بر همین اساس 5 نامزد مرد به نام‌های ژانگ ژیان چینی، علی کفاشیان  ایرانی، مونگ گیو چونگ  کره‌جنوبی، سعود عزیز المهندی قطری و زین‌الدین نورالدین سنگاپوری 5 نامزد مرد و مویا دور استرالیایی، مظفر اختر بنگلادشی و هان یون جیونگ از کره‌شمالی 3 نامزد زنی هستند که در انتخابات پیش روی فیفا برای رسیدن به کرسی هیأت اجرایی فیفا که به شورای فیفا تغییر نام داده است، شرکت خواهند کرد.  
 
بنابراین علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و AFC برای رسیدن به کرسی فیفا 4 رقیب مرد را پیش‌روی خود می‌بیند ضمن اینکه از بین 3 نامزد زن نیز یک نفر راهی فیفا خواهد شد.  
البته قبل از انتخابات فیفا، این 8 نفر در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی روزهای 3 و 4 آبان ماه امسال در شهر گوای هند برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا 3 نفر نهایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در انتخابات فیفا مشخص شوند.
 
یکی از اعضای فدراسیون فوتبال این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار