یورو 2016 - فرانسه؛

آلمان - ایتالیا / فینال یورو، 3 بازی پیش از تاریخ رسمی

پیش بازی دیدار دو تیم فوتبال آلمان و ایتالیا در رقابت های یورو 2016 در زیر مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال آلمان و ایتالیا امشب از ساعت 23:30  در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 در ورزشگاه اصلی شهر بوردو  با قضاوت ویکتور کاسای مجاری قرار است در برابر هم صف آرایی  کنند.
 
آلمان
 
شاگردان یواخیم لوو تاکنون چهار بازی را انجام داده اند که رها ورد آنها کسب سه پیوزی و یک شکست در کارنامه این تیم پر افتخار است، ژرمن ها موفق شدند در مرحله حذفی در دیداری نه چندان دشوار با نتیجه پر گل سه بر صفر مقابل تیم نه چندان قوی اسلواکی به برتری رسید موفق شد جواز صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا را کسب کند.
 
تیم مانشافت ها که در یورو 2012 در مرحله نیمه نهایی با نتیجه تعجب بر انگیز 2بر یک مقابل کشور چکمه پوشان مغلوب شده بودند به مقام سوم این تورنمنت دست یافته بودند.
 
قهرمان جام جهانی 2014 برزیل در تلاش است، با عبور از سد مستحکم کونته و یارانش ضمن گرفتن انتقام شکست در نیمه نهایی یورو 2012 از ایتالیا، گامی بلند برای قهرمانی پانزدهمین دوره جام ملتهای اروپا بردارد.
 
ایتالیا
 
مردان سرزمین چکمه را  می توان یکی از برترین تیم های یورو دانست. عملکرد خوب شاگردان مرد چشم تیله ای فوتبال ایتالیا، امید هواداران آتزوری را برای فتح جام پانزدهم بالا برده است و آن ها با شکست آلمان می توانند یکی از بزرگ ترین رقیبان خود در این راه را از پیش رو برداشته و مانند دوره پیش گامی بلند در رسیدن به فینال یورو بردارند.
 
با توجه به قدرت تیم ملی ایتالیا در این دوره از رقابت ها حذف آلمان می تواند آن ها را به جدی ترین مدعی کسب این رقابت ها تبدیل کند.
 
تقابل نویر و بوفون برترین دروازه بانان حال حاضر جهان فوتبال می تواند به جذاب تر شدن این رقابت کمک کند.
 
در ترکیب تیم ایتالیا برای بازی امشب مقابل مانشافت ها به احتمال زیاد آنتونیو کاندروا و دانیله ده روسی غایب خواهند بود،ژر من ها نیز بدون غایب مقابل لاجوردی پوشان صف آرایی می کنند.
 
تیم های آلمان و ایتالیا تاکنون 33 دیدار مقابل هم برگزار کرده اند که حاصل آنها 10پیروزی،هشت شکست و 15تساوی در کارنامه لاجوردی پوشان ایتالیایی است.
 
در دیدارهای رسمی که در جام های جهانی و جام ملت های  اروپا انجام داده اند چهار پیروزی  و چهار تساوی در کارنامه کشور چکمه ای پوشان ثبت شده است،در هیچ یک از این دیدارها ژرمن ها موفق نشده اند رقیب دیرینه خود را شکست دهند.
 
اولین دیدار رسمی دو تیم مربوط به جام جهانی 1962 شیلی است که با نتیجه مساوی صفر به صفر به پایان رسید.
 
و آخرین تقابل این 2تیم قدیمی پرافتخار به یورو 2012باز می گردد که آتزوری ها موفق شدند مانشافت ها را شکست دهند.
 
حال باید دید در دیدار امشب تقابل اندیشه های کدام سرمربی بر دیگری خواهد چربید.

برترین گلزن تیم ملی آلمان میروسلاو کلوزه با 71گل زده ،بیشترین بازی ملی از آن لوتار ماتئوس با 150بازی ملی است.

لوئیجی ریوا با 35گل زده برترین گلزن لاجوردی پوشان،جیان لوئیجی جی جی بوفون هم رکورددار بازی در آتزوری هست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار