هدهدی: برنامه ویژه ای در هفته کرامت داریم

رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم بینایان گفت: همزمان با هفته کرامت مسابقات کشوری شطرنج در دو گروه مردان و بانوان برگزار می شود.

هدهدی: برنامه ویژه ای در هفته کرامت داریمعلی اکبرهدهدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: برنامه ویژه ای برای شطرنج نابینایان و کم بینایان در هفته کرامت داریم و مسابقات کشوری را بین 50 ورزشکار در این هفته برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم اردوهای پراکنده ای را در 4 استان برپا کنیم تا استعداهای برتر در کنار ملی پوشان تمرین کنند و برای مسابقات اندونزی آماده شوند و در نهایت برای تعیین ترکیب تیم ملی با کمبود ورزشکار مواجه نشویم.

هدهدی عنوان کرد: دوره آموزشی برای رده نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار می کنیم تا ملی پوشان با جدیدترین قوانین مسابقات جهانی آشنا شوند تا در رقابتهای مختلف بین المللی با آرامش و اطمینان شرکت کنیم.

رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم بینایان در پایان گفت: برنامه های مختلفی برایشطرنج در نظر داریم که پس از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار می کنیم و در نظر داریم مسابقات قهرمانی کشور را در آبان ماه با حضور تمام استان ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار