سیستان وبلوچستان

300 دانشجوی سیستان و بلوچستان در اردوی جهادی مشارکت می کنند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 300 دانشجوی این استان در قالب 40 گروه جهادی تابستان امسال آماده ارائه خدمات به مردم محروم منطقه هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علیرضا کیخا افزود: دانشجویان سیستان و بلوچستان در قالب این اردوها از 25 تیر جاری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی به مردم منطقه خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان در سیستان و بلوچستان از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه رفع مشکلات معیشتی و اشتغال زایی در جامعه مباحث اقتصاد مقاومتی در سالجاری به صورت ویژه با برگزاری دوره های مختلف برای جهادگران مورد توجه قرار گرفته است.

کیخا از برگزاری طرح ولایت در زاهدان برای بیش از 200 دانشجوی دانشگاه های استان خبر داد و افزود: این دوره در روزهای نخست شهریور ماه به مدت یک هفته با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار